2009.07.23. 22:20| Szerző: Numida

Numida vagyok, egy torrent oldal moderátora, a blogot saját szórakoztatásomra indítottam, célom nem az, hogy rengetegen olvassák, inkább magamnak vezetett naplóként funkcionál majd ez a kis oldal. 
Világmegváltó ötleteim nincsenek, ha lennének se itt valósítanám meg őket. Amit tenni fogok, hogy hetente leírom mi történt velem, és hogy mi várható, olyan élmény -és kudarc beszámoló szintjén. Tapasztalataimat, amelyeket éppen összeszedtem.

Most szerintem nézek egy filmet, igaz sokan szidták forumokon, itt-ott a "Boszorkányhegy" című alkotást, én ezt most "A.Boszorkany-Hegy.2009.BRRip.XviD.HUN-Psychoka" féle verzióban fogom megnézni, mellesleg nagyon jó dolog, hogy vannak ilyenek akik áttértek a BRRip-re, de inkább nem kockulok most, megyek és filmezek inkább :)

 

 

Címkék: általános események  |   |  komment

A bejegyzés trackback címe:

https://numida.blog.hu/api/trackback/id/tr421263891
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása