2009.07.26. 19:36| Szerző: Numida

A mostani hétvége többnyire pihenéssel telt, szombat délelőtt az elkövetkezendő esküvőmre szerveztem le a fotóst, videóst viszonylag korrekt áron. Délután az "asszonnyal" filmeztünk, olyan film-maraton szerűen. Vasárnap, mint általában nehezen, de felkeltem :) Újlak city-be indultunk, ahol egy kerti parti-s ebéd volt, ami nekem nagyon tetszett, végre valami nem szokványos. Jó muri volt, és kicsit agyban is kikapcsolódhattam otthonról. Forma1-et szünetekkel, de néztem, sajna bealudtam amikor 40 kör volt vissza, aztán megvan még a 17-ik meg a 6-ik körtől a végéig rész. :) Az este szerintem megint szokványosan telik, átnézem "netes" feladataim, képeket válogatok, filmeket-megjelenéseket böngészgetek, meg felnézek beszélgetni pár haverral irc-re, meg msn-re, aztán fekvés, mert megint kezdődik egy melós hét.

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://numida.blog.hu/api/trackback/id/tr781269730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása